Betaalgemak

Document inzien

Hieronder kunt u met uw unieke code inloggen in de beveiligde Postex omgeving.

 

 

Nadat u bent ingelogd kunt u:

  • uw documenten inzien en downloaden;
  • gemakkelijk betalen via iDEAL;
  • zelf kiezen of u de documenten per post of per e-mail wilt ontvangen;
  • per e-mail verstuurde documenten nog 1 jaar lang inzien en downloaden.

 

Postverzending en iDeal-betaalservice via Postex

Connect Assuradeuren B.V. is samen met uw verzekeringsadviseur continu op zoek naar mogelijkheden om de service te verbeteren, maatwerk te leveren en tegelijkertijd milieubewuster en efficiënter te werken. Wij vinden het belangrijk dat u de post ontvangt zoals u dat wenst. Digitaal of fysiek, wij leveren maatwerk. U krijgt ook de gelegenheid om een betaling via iDEAL uit te voeren in een beveiligde omgeving. Alle betaalgegevens staan voor u klaar, u kunt direct betalen.

We kunnen deze nieuwe service bieden in samenwerking met Postex; een innovatief bedrijf dat deze dienstverlening al jaren aanbiedt.

 

Wat verandert er?

Indien u de correspondentie nu ook al per e-mail ontvangt dan blijft u deze per e-mail ontvangen van uw verzekeringsadviseur. De lay-out van de e-mail zelf zal iets anders zijn.

Wanneer u geen gebruik maakt van e-mail of uw verzekeringsadviseur nog geen e-mailadres van u heeft, verandert er eigenlijk niets. U krijgt er alleen iets bij. U ontvangt nog steeds alle brieven, polissen, overige verzekeringsbewijzen en facturen per reguliere post. Bij het poststuk zit een voorblad met een unieke (tijdelijke) code om de poststukken ook digitaal in te zien in een beveiligde omgeving.

In plaats van een nota zoals u gewend was, ontvangt u met ingang van 2018 voor betaaldocumenten een nota met iDEAL-betaalmogelijkheid. Door het scannen van de QR-code of door in te loggen met uw unieke code kunt u het openstaande bedrag eenvoudig en snel betalen.

 

Vragen?

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn. Hieronder staan de meest gestelde vragen op een rij. Twijfelt u aan de echtheid van de poststukken of heeft u nog vragen?
Neem dan contact op met uw tussenpersoon.

Wie is Postex?
Postex is een bedrijf dat de poststukken voor uw tussenpersoon en voorzien van het logo van uw tussenpersoon verzendt. Traditionele post en digitale verzending is allebei mogelijk. Daarnaast wordt de iDEAL-betaalservice aangeboden. Voor meer informatie verwijzen wij u naar: www.postex.com.

Kan ik mijn post altijd digitaal ontvangen?
De nieuwe manier van postverzending biedt nieuwe mogelijkheden. In de hierboven genoemde beveiligde omgeving is het ook mogelijk om aan te geven of u de post van uw verzekeringsadviseur voortaan per e-mail wenst te ontvangen. U kunt zelf uw voorkeur bepalen, per post of per e-mail. Via de unieke code op het voorloopblad kunt u inloggen en uw keuze kenbaar maken.

Postex hanteert strikte privacy- en veiligheidsvoorwaarden en zal uw gegevens zorgvuldig behandelen. Postex vraagt nooit om inloggegevens of wachtwoorden. Voor meer informatie verwijzen wij naar:
www.postex.com.

Ik word doorgestuurd naar een omgeving van Postex. Kan ik daar veilig betalen?
Ja dat kan. Postex heeft een beveiligde omgeving (zie groen slotje in de url). Daar kunt u de openstaande verzekeringspremie direct en digitaal voldoen.

Ik kom niet verder met het uitvoeren van de iDEAL betaling?
Het kan zijn dat u tijdens het uitvoeren van de betaling op de button “Vorige” hebt geklikt.
In dat geval is de betaling gestopt. Na 30 minuten wordt de betaalmogelijkheid weer vrijgegeven en kunt u het opnieuw proberen.