Backoffice

 

Back- office

Een goede administratie vormt de ruggengraat van uw bedrijf. In het kader van de zorgplicht en ter ondersteuning van uw advisering is een goede administratie noodzakelijk, maar kost u wel veel tijd.
Tijd die u liever besteedt aan uw kerntaken, het adviseren en begeleiden van uw relaties. U kunt de administratieve taken geheel of gedeeltelijk door Connect laten uitvoeren. Uw relaties merken daar niets van. Alle correspondentie wordt gevoerd uit uw naam en op uw briefpapier in uw enveloppen. U kunt in onze centrale verzekeringsadministratie precies volgen welke polissen, brieven, facturen e.d. er naar uw klanten zijn verzonden. Wij bieden maatwerk bij de back-office ondersteuning. U bepaalt zelf in hoeverre u van onze diensten gebruik wenst te maken.

U kunt de volgende taken aan ons uitbesteden:

  • Het rechtstreeks verzenden naar uw relaties van polissen die in onze volmacht zijn opgemaakt;
  • De administratieve verwerking van uw provinciale portefeuille inclusief prolongatie;
  • Het verzenden van facturen en aanmaningen;
  • Prolongaties;
  • Debiteurenbeheer;
  • Rekening courant controles;
  • Uw gehele financiële administratie.

Overige ondersteuning

Daarnaast kunnen wij u desgewenst overige ondersteuning bieden bij:

  • Het verzorgen van in company Wft opleidingen;
  • Kennisoverdracht;
  • Hulp bij personeelszaken;
  • Marketingondersteuning

Centrale agentschappen

Van een aantal verzekeraars heeft Connect een provinciaal agentschap. De aangesloten kantoren kunnen daar gebruik van maken. U heeft  dan maar 1 rekening courant voor alle maatschappijen en u kunt op die wijze zaken doen met verzekeraars waarvan u zelf geen agentschap heeft.